Uitgangspunten – Combinatie van omgeving (ruimte) met mensen (evt. met elkaar).
Foto 1: Skate event Own the Spot
Domein Leef – gemaakt in opdracht van Sportservice Flevoland
Foto 2: Batavialand
Domein Leef – gemaakt in opdracht van Batavialand
Foto 3: Natuurpark (kanttekening is dat je hier voor Flevoland allicht iets te weinig specifieke omgeving ziet voor een leek. Voor de opdrachtgever geen probleem omdat het bruggetje wel de kenmerkende Flevolandschap kleur heeft)
Domein Leef – Gemaakt in opdracht van het Flevolandschap
Foto 4: Kinder Mudrun
Foto 5: Oldtimerdag Lelystad
Domein Leef: Gemaakt in opdracht Nationale Oldtimerdag
Foto 6: Wielrennen Lelystad
Domein Leef: Gemaakt in opdracht City Marketing Lelystad
Foto 7: Surfers Exposure Lelystad
Domein Leef
Uitgangspunten :
Foto 1: Portret directeur Batavialand (kanttekening is dat je hier voor Flevoland allicht iets te weinig specifieke omgeving ziet voor een leek. Voor de opdrachtgever geen probleem gezien het om een portret in werkomgeving ging)
Domein Groei – Gemaakt in opdracht City Marketing Lelystad
Foto 2: Portret medewerker Gemeente in een voor Lelystad kenmerkende omgeving.
Domein Groei – Opdachtgever HR Gemeente Lelystad